Hinner jag?

Duktig jag är. Skulle nyss ut i tvättstugan för att stoppa in kläderna i tumlaren. Öppnar tvättmasiken. Torr tvätt. Hm...inte kan den väl ha hunnit torka i maskinen? Så bra är väl inte centrifugen?
Sjävklart är inte centrifugen så bra. Jag har ju för fan inte slagit på maskinen!
Är dock säker på att jag tryckte på knappen, men tydligen gick den inte igång ändå... :/
Jävla stenåldersmaskin! Inte konstigt att just den var ledig. *morr*
Men nu är i alla fall tvätten igång och jag har målat ett varv i hallen.
Hinner jag?



Senaste Elle interör låg bland posten.
Funderar på att käka middag(minirut med ost och ett glas mjölk) och läsa den nu istället.
Lite avkoppling behövs. Eller?
Hinner jag?


Jag måste hinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback