Hushållssysslor (vad många s det blev...)

Varför bokar jag alltid in tvättid när jag har jobbat eftermiddag?
Gjorde samma misstag till idag... *suck*
Men, men...skönt med ren tvätt också. :)

Måste diska också. Och det är om möjligt ännu tråkigare.
Men jag måste erkänna en vidrig grej. Det har börjat lukta om min disk nu. Usch! :S
Behöver en karl som gillar att diska.
Är du en sån. Hör av dig! ;P


Ska försöka se Men in trees mellan varven i tvättstugan också.
Det är lätt ett underskattat program!



Lite beröm till mig själv idag också. (Man mår bättre då. :P)

Först och främst har jag sökt två till jobb. Duktigt av mig tycker jag! :)
Nu vill jag bara att någon ska nappa också. :S

Sen läste jag klart Doktor Glas igår kväll. Min första bok på, hm, ja...några år? :P
En bra bok. Kan rekomendera den till människor som gillar lite mer psykologiska böcker. Den är inte jättespännande eller händelserik, men man kan lära sig en del om människor. Sen är det helt underbara Stockholmsskildringar i den också. Det gör att man längtar så hjärtat blöder till huvudstaden. :/
Förstår varför Flinck valde att sätta upp Doktor Flinck...


Nästa bokprojekt blir Fånge på Guantanamo - Mehdi Ghezali berättar.
En helt annorlunda typ av bok, tror jag. En verklig skildring av en verklig fånge på Guantanamo. Kommer mitt hat mot Bush att stärkas?


image148
"Ingenting förringar och drar ned en människa så,
som medvetandet att icke vara älskad."

Kommentarer
Postat av: Teresa

Men det är ju inget Men in trees ikväll! och inget Top Model heller! jävla fotboll!!!!

Postat av: L8

Nej, jag upptäckte ju det. :/
Men jag vågar inte klaga på att det är fotboll, var ju hockey igår...och då klagade jag inte. ;P

2007-03-28 @ 22:03:45
URL: http://kamphund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback