Inte så nervös längre...

Det gick!
No more a nervous wreck!

Ja, vad var det som gick då?
Jag fick tag i tre biljetter till Rolling Stones i augusti!
En var till mami, brorsan och mig. Göteborg here we come!(Ja, inte riktigt än då... :P)

Skulle ju dit redan ifjol...men ja, det gick ju sådär. Hm...
Men i år hoppas jag att det blir av.
Är alltid så förbannat nervös när det gäller att boka biljetter. Men actually så kommer jag nog inte att vara lugn föränn jag har biljetterna i handen. :S

Värsta pensionärsträffen det kommer att bli ju. Haha... :P


"You better stop, look around
Here it comes, here it comes, here it comes, here it comes
Here comes your nineteenth nervous breakdown..."


image144
Gubbarna som unga...


Kommentarer
Postat av: Georgida

Very nice site. I must say that I am impressed. Keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback