Jag tycker synd om FBK...

...eller egentligen mest om Kåberg och Ledin.
Jag älskar dem...bara för att så många andra hatar dem.
Haha...jag måste ju vara sjuk. Sjuk, sjuk, sjuk... ;P


Men i alla fall. Orkar inte skriva om hockey som sagt, men hittade jävligt nice bilder på
expressen.se


image158
image159

Sexy, sexy...
Oh so very SEXY!
Double sexy!
It makes me....grr :P


Finns det något hetare än hockeyslagsmål?
Speciellt de som resulterar i spruckna ögonbryn, svett och blod... Mmm...
(Nu får ni verkligen reda på min konstiga böjelser... ;) )
En hockeymatch är ingen riktigt hockeymatch utan slagsmål. That's my opinion!


image160
Dessvärre blir det nog ingen het manlig kärlek i finalen i år... :(

Kommentarer
Postat av: Mari

Yes, very sexy!
Give me! ;)

2007-03-30 @ 14:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback