Kvällens fest i korthet

Partyt började redan 16.30 på jobbet.
Förfest inklusive hockey. Vinst efter sudden mot Söderälje. Helt okej! :)

Sen vid 18.00 blev det mingel, välkomstdrinkar, tilltugg och någon frågetävling.
Jag och Emma sög på tävlingen, men minglet var skoj. :P

Vid ca 19.30 var det dags för självaste middagen.
Bordsplacering med människor jag inte kände. Funkade, men hade heller suttit och snackat skit med de andra brudarna. ;D
God buffé, men jag var tyvärr för febrig för att orka äta så mycket. Synd. :/

Under middagen utsågs också årets säljare och butik.
Vissa invändingar kan man kanske ha, men jag antar att det var okej. (Vågar inte skriva annat... ;P)

Efter det var det typ "dans" med något halvkasst coverband.
Jag stenvägrade dock dansen. För hey, jag dansar inte till Jerry Williams!

Vi satt mest och snackade skit resten av kvällen. That's tha shit! ;D


Summa summarum...
Skitsnack, tårar, glädje, raggning, intriger. Så kan kvällen sammanfattas.
Människorna på festen? De som fattar noll, konstiga, supertrevliga, roliga, kåta, äckliga, jobbiga och de som är too fucking much!
Som en vanlig kväll alltså. :P


Nu väntar sängen...och i natt ska fucking klockan ställas fram. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback