Lämna arbetsförmedlingen GLAD?

Det kan väl inte hända?
Jo, faktiskt idag. :)
Det började bra. Jag hann inte ens sätta mig ner och vänta, fick träffa handledaren direkt. (Har det hänt??)
Han var dessutom jättetrevlig och sa bara positiva grejer till mig. Alltså inte sånna här ljug-positiva grejer, utan verkligen sånt som gör en glad men som ändå är ärligt. Kul med sånna människor på ams! :) Någon som ser positivt på det man gjort i alla fall.

Blev t.o.m. lite peppad att söka jobb nu. Så kanske skickar in lite ansökningar idag. Men jag måste försöka vidga mina vyer lite. Man kan faktiskt söka sådant som inte riktigt är "ens grej" också. Vad är det värsta som kan hända liksom?
Och dessutom...jag vill verkligen testa att göra någonting annat. Men vad?


Hann med att luncha med Matilda på Waynes också. Vi kom fram till att det inte löns att vi ens funderar på att käka/fika någon annanstans, det blir ändå alltid Waynes tillslut. :P Och hey, det är faktiskt nice där. Lätt bästa stället att glo på folk. :P
Trevligt var det i alla fall. Alltid kul att komma ut och träffa folk. :) (speciellt när jag jobbar så lite nu...)


Ska som sagt försöka skriva lite ansökningar. Sen handla mat, städa lite och annat sånt "kul". :/

Kommentarer
Postat av: Oleamal

Great Job!Been putting down Torginol for 20 years,Nice to see a sight that i can relate too.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback