Leka mäklare

Snart ska jag iväg och leka mäklare.
Och nej, det är inte min lägenhet som ska säljas, utan mammas sommarstuga.

Är ändå rätt skumt, för vi har inte direkt varit någonting där alls. Förutom när jag fick något frispel när jag var typ 14-15 och bestämde mig för att bo där själv en sommar och läsa, skriva dikter och sånt där. (Yes, jag har haft en sån period... :P)
Men nu i alla fall. Känns som att jag kommer att sakna stället ändå.
Det är ett fint ställe.
Hade nästan någonstans i bakhuvudet tänkt att när jag skaffat familj skulle vi kunna vara där någon vecka på sommaren(Ja, de skulle slippa skriva dikter då... ;P). Fast jag är ändå rädd för landsbygden. Haha... :P

Min dröm är i alla fall ett sommarhus i Finland. Gärna utanför Helsingforg eller vid havet utanför Åbo.
Men, det är en dröm som förmodligen aldrig kommer att slå in... *suck*

And off I go!


Kommentarer
Postat av: Runarbenedicte

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback