Lever

Har varit och inhandlat ingredienserna till torsdagens "kalas".

Blir att jag gör en chokladtårta och en smörgåstårta. För hey, alla gillar väl choklad? Och smörgåstårta är bra för då slipper jag laga mat åt mig själv också. Annars brukar det bli att man äter slisk tills man mår pyton. :S

Jag har dock en lite skum grej för mig när det gäller smörgåstårta. Jag verkligen hatar allt som har med lever att göra, det gäller också leverpastej. Brukar försöka skrapa bort det om jag äter tårta hos någon annan. Men det smakar ju ändå lever...usch!
I alla fall så blandar jag istället ihop mjukost med stekt kyckling(i små små bitar...) och har det som en fyllning. Så mycket godare! :)
Ett tips till er anda som också ogillar lever...


Sitter och dricker jätteäckligt pulverkaffe. Fick en prov på affären och har testat det nu. Tyckte att det såg så svagt ut, så jag tog tre gånger så mycket som det skulle vara. Nu är det...hm, jävligt beskt. ;P


Måste få berätta hur duktig jag var idag. :P
Putsade ju som sagt fönstren i vardagsrummet...och så jävla skitiga fönster har jag aldrig varit med om! Kan erkänna att jag aldrig putsade dem när jag flyttade in, och de var de fönster som behövde en omgång mest...
Sen dammtorkade jag hela rummet. Vädrade mattorna. Dammsög och torkade hela golvet. Även under sofforna.
Hehe...duktig jag är va? ;P


Får besök senare...så därför borde jag verkligen försöka mig på att laga lite middag snart.
Hm, kyckling med ruccola...eller nåt liknande.
Om det blir lyckat lägger jag kanske in bild sen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback