Liv i luckan?

Inte mycket till bloggande idag inte.
Men det har sina naturliga orsaker.

Dagen i korthet(helhet?):

Sticker till jobbet ca 7.30. Jobbar till 14.00.
Mamma ringer mig under lunchen. Hon är sjuk och undrar om jag kan gå ut med Timo(ja, det är en katt...men so what, man kan gå ut med katter i koppel också. :P) när jag slutat. Klart jag kan det! :)
Efter jobber cyklar jag till mamma, snackar lite skit och går ut med Timo. Stannar sen och käkar middag. Pappa köpte pizza till oss. Mums! :)
Somnar efter det i mammas soffa...vaknar ca 19.00 igen och far hem.
Ja, sen har jag typ legat framför tvn hela kvällen med en jäkla huvudvärk.
Har typ alltid huvudvärk nu...hm...inte bra. :/

Ja, och nu är jag här. Innehållsrik dag? Not... :P
Fick inte ens träffa min hottie... :'/

Kommentarer
Postat av: Skomars

Nice security code. Does it work?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback