Mer slutspelsskägg

Här är en till kille som odlat slutspelsskägg.

Gillade inte riktigt låten(eller videon) från början. Det lär "för kommersiellt".
Men nu gillar jag den verkligen. :)
(Förutom att jag är liiite avis på Natalia... Jag vill också "hänga" med Ville... ;S)


Och hur snyggt är det inte med mörkt hår egentligen?
Blir nästan sugen på att färga tillbaka mitt...
...men jag vet hur lång tid det tog att bli blondin. Känns som onödigt nu. Dessutom blir jag så fruktansvärt blek i mörkt hår. Konstigt nog, eftersom att det är min naturliga hårfärg. :P
Men, det är nästan alltid snyggast med brunetter. Och speciellt på killar, DEFINITIVT.




image81
Mörhåriga män...mmm...mums!

Kommentarer
Postat av: Mari

Ville är snygg!

2007-03-13 @ 19:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback