Mer vårskor...

Kollade lite på utbudet på Zoovillage. Insåg rätt snabbt att jag, som egentligen älskar klackar, verkligen är inne på sneakers och basketkängor just nu. Det är liksom vår för mig. Asfaltsvägar där vinterns grus fortfarande ligger kvar och knastrar under nya vita fina "gympaskor" och man nästan måste hoppa mellan vattenpölarna för att hålla skorna vita. Och ja, jag gör samma misstag varje år...jag tar fram dessa skor alldeles för fort, och vips så är de förstörda. *suck...*
 
Fanns en hel del snyggt, och dessa från Cheap Monday föll jag speciellt för.



image64  




Snygga, enkla vita sneakers. Underbara att hoppa mellan vattenpölar i. :)











image65



Snygga ljust denimblå basketkängor med diskreta ränder. Tänk er dessa till ett par svarta eller riktigt ljusa uppkavlade jeans. :)










Snälla ge mig vår nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback