Moneybrother

Jag tror att jag har funnit en ny kärlek, Moneybrother. Så underbart bra!
Att jag aldrig direkt tänkt på honom innan? Förstår det inte. Har mest gillat hans klädstil, men faktiskt...killen har verkligen en underbar röst. :)
Älskar att hitta ny bra musik. Det ger en kick! :)

Älskar Håkan Hellström också. Och alla försök av andra att sjunga hans låtar har jag verkligen hatat, utom det här. Nästan lika bra som orginalet. Så opretantiöst. Jag blir glad och sorgsen på samma gång. :P
Lyssna och njut. Själv börjar jag nästan gråta... *rodnar* Håkans texter är fantastiska!
Älskade honom redan när han släppte första singeln -00 och jag älskar honom fortfarande. Sju år av äkta kärlek, det är nåt det. ;P
Jag vet att Håkan förstår, han har varit med om allt själv. Herregud, Håkan var ju fortfarande tonåring långt efter tjugo. Nu är han familjefar, men jag vet att han vet ändå. Håkan förstår...



image43

Kommentarer
Postat av: Lauritsemma

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback