Mycket ja och jo

Väcktes av vaktmästaren i morse. Öppnade i morgonrock.
"Ehm, alltså jag kan ju komma tillbaka en annan gång om det inte passar."
"Nej, nej...kom in du bara."


Jag är inte så brydd av mig. Och jag ville verkligen få kranen installerad så fort som möjligt. :P
Nu gäller det bara att städa bort efter honom i köket. *suck*
Har kläder hela badrummet också. Tumlaren funkade inte så de fick torka där. Nice värre...eller så not. :/


Pappa kommer förbi med min bänk till balkongen sen.
Hoppas att det blir bra. :)


Ja, och sen är det hockey såklart.
Blir ju t.o.m. bjuden idag. Riktigt nice! :D
Vinst eller förlust? Jag är dubbel... :S


Jo, var på stan med mamma idag också.
Fy fan så mycket fint jag hittade!
Men, jag har verkligen inte råd att köpa någonting alls... :'( *suck*


Usch...börjar hagla nu också ser jag...


Kommentarer
Postat av: Mari

Nu vill vi se lite bilder på din balkong!
Eller ännu bättre, låt mig hälsa på. =D

2007-03-30 @ 23:39:57
Postat av: L8

Mari;

Så fort jag fått kameran att fungera igen. I promise!
Men ta med dig Johan och Jimi och kom på besök nån dag vet jag! :)

Postat av: Amandusrita

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2009-03-23 @ 10:26:14
URL: http://amandusrita.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback