Oväntat besök

Den här veckan har gått så jäkla fort.

Så vad har jag gjort egentligen?

Måndag: Hockeytripp till Lövenland
Tisdag: Ja, va fan gjorde jag då?
Onsdag: Jobb
Torsdag: Mäkleri, besök hos diverse folk
Fredag: Stan, omsättning av blommor, hockey

Intressant vecka?...or not.
Eller lite kanske. ;)


Fick ett samtal nyss, och får tydligen besök snart. Snajsigt!
Men jag är supertrött och sitter och äter fil i morgonrock. Haha...
Förmodligen blir jag ett jättetråkigt sällskap, eller flummigt. Hoppas på det sista. ;)

By the way...morgonrock är verkligen dagens klädval.
Morgonrock, när du får oväntat besök.
Ja, tydligen... ;P


Kommentarer
Postat av: Mari

Oväntat besök hur? ;)

2007-03-30 @ 23:39:03
Postat av: L8

Haha...lägg av tjejen! ;P

Postat av: Mikailkarine

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site

2009-02-04 @ 10:19:58
URL: http://mikailkarine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback