Rym med mig Wentworth!

Har alltid gillat storebror(Dominic Purcell) i Prison Break bäst. Wentworth har som alltid varit lite för töntig för min smak. :P
Men alltså...han är faktiskt riktigt het egentligen. Det förstår jag ju nu. ;)

Jag gillar inte Mariah Carey egentligen, men jag kan se hennes video
"We belong together" hur många gånger som helst. Jag skulle också rymma iväg med Wentworth om jag var på väg att gifta mig med den där gubben, och han helt plötsligt dök upp.
Är verkligen en romantisk sucker just nu. Och det där är romantik, big time!

Och hur snygg är han inte när han sitter på räcket i sin kostym, gympadojjor och lössittande slips? Så kaxigt uppklätt liksom.

Ett plus är också att han fyller 35(??!!) i år, men ser typ ut som 18...fast ändå man. Det gillas! ;D




image132

Inte lika pojkaktig längre?
Kanske är det därför han blivit hetare? ;P



Nu ska jag bosätta mig framför tvn resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback