Shoppingförbud och känslor

"På en sekund genom din blick jag frös
så kändes gammalt tjat bara så meningslöst

Så varför ligga har själv varje natt
när du kan ta på mig som ingen annan kan?
"


Varför blir alltid saker så mycket roligare när man inte har kvar dem längre?
Kanske för att  "Man saknar inte sånt som man har"?

Och varför är alla känslor så mycket enklare att beskriva genom citat ut låttexter?
Kanske därför att andra kan förklara saker och ting så mycket bättre än en själv, och att det liksom blir mindre personligt på det sättet?

Men läser du... Du vet... Gör som du vill.



Har förresten belagt mig själv med shoppingförbud. Min ekonomi tillåter inte annat.
Så nu är det bara ytterst nödvändiga saker som får inhandlas.
Som den där underbart snygga blå klänningen som jag sett kanske...?
NEJ! Bort med alla tankar på den!

Men golv, det måste jag faktiskt få köpa. Orange är inte så jävla het golvfärg...egentligen. ;P

Kommentarer
Postat av: Prebensina

Incredible site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback