Shoppingrunda

Tillbaka efter en snabb shoppingrunda nu.


Köpte en engreppsblandare till köket. Var verkligen välbehövligt då min kran är orginal från typ 70-talet och har börjar läcka.
Den nya blandaren är finsk och stilren. That's great!

image124






Min nya blandare till köket.












Hittade också en jättefin grå glasvas på samma ställe. Den kommer att passa bra i köket. Kanske med ett gäng videkissar i. :)


På HMs barnavdelning hittade jag ett sött smyckesset med ett halsband och örhängen föreställande tingeling.
Alltså don't ask, men jag älskar små söta barnsliga smycken. :P



image125



Suddig bild, jag vet. Men det är bara so cute!









image126





Köpte lite pastelligt "vårgodis" till imorrn också.
Mums!

















Nu måste jag återgå till mitt jobb som hemmafru. Har tårtor som ska bakas.
Men först, fiberhavregrynsgröt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback