Sjuk, sjuk, sjuk...hela tiden

Usch!
Har sovit jättedåligt i natt. Vaknade halv två och trodde att det var morgon. Vridit och vänt mig hela natten och typ haft ångest(åldersnoja?). När jag väl steg upp så hade jag fått frossa, ryggvärk och snuva.
Kul?
Ska jag aldrig blir frisk? :/
Verkar inte så i alla fall...

Pappa har också blivit sjuk, fått feber och sådär. Så förmodligen kan han inte komma på "kalas" idag, vilket också innebär att varken Ewa eller farmor kommer heller. Vilket innebär att jag har bakat för mycket och får färre presenter idag. ;S
Han hade tänkt köpa present idag med, men sa att jag kan få pengar istället för att han inte orkar. Pengar är bra, men lite tråkigt... :/

Jaja, måste klä på mig och garnera smörgåstårtan nu.
Hoppas bara att ingen fler blivit sjuk... :S

Kommentarer
Postat av: Teresa

Grattis på födelsedagen! 21 är ju ingenting. Hoppas du får en fin dag trots snor och sånt.

Postat av: L8

Tack så mycket!
Jag hade åldersnoja när jag fyllde 18 också... :P

2007-03-22 @ 10:19:02
URL: http://kamphund.blogg.se/
Postat av: Thorstella

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.

2010-02-05 @ 14:03:43
URL: http://thorstella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback