Skor. Men keepers?

Köpte två par ballerinor på HM efter jobbet idag. Ett par i silver och ett par rosa. Hade tänkt att behålla ett par, men kunde först inte bestämma mig för vilka.
Tror dock inte att jag behåller något av paren.
Dels satt de inte 100%igt. Var lite för vida. Dels så stack typ tårna upp i dem så det syntes på utsidan. Inte så snyggt... :/ Sen var de tunna och verkade inte vara så jäkla bra kvalitet. Fast vad kan man förvänta sig för 98:-? :P

Kom också på att silver inte riktigt är min färg kanske...och de rosa var mer beigerosa än på bilden. Trodde de skulle vara snyggare när jag kollade på internet.

Hur som helst...söta skor, men jag hittar nog bättre längre fram. Uppe i kalla norr är det ändå länge kvar tills ballerinorna kan komma på. *suck*
image58     image60

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback