So damn hot!

Jag är förmodligen den enda som ser Men in trees, i alla fall bland de jag känner. :P
Men jag kan inte rå för det. Jag måste!

Jack är verkligen så jäkla hot!
Och i kvällens avsnitt när han bara klampade in, hånglade upp henne och så hade de sex. God damn! Ge mig en man som han!

Kanske är det skägget, mystiken eller att han är så jävla manlig. Förmodligen alla tre(och just nu väldigt mycket skägget... :P).
Det går liksom inte att se honom på bild bara...man måste se honom in action.
Men ni får hålla till goda med några bilder i alla fall...
(Och
det heta klippet, med värdelös kvalitet...)


image91      image92



Vad är det med mig och äldre killar/män nu?
Har min period av fjortisgrabbar gjort att jag vill ha motsatsen?
Mellanting finns tydligen inte i min värld.... ;P

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har en fjortiskille att komma med i längden?
varför inte välja en i din egen ålder istället?

2007-03-15 @ 14:50:26
Postat av: L8

Jag tänker inte sitta här och försvara de tankar jag skriver in min personliga blogg, speciellt inte för någon som är anonym.
Men i alla fall...en fjortiskille kan ha lika mycket att komma med som vilken annan kille som helst. Mognad och hur bra man passar ihop sitter inte i ålder.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback