Sociala jag?

Urk!
Mitt huvud mår aldrig bra på mornarna nu för tiden.
What's wrong? :S

Och nej, bakis är jag inte...


Var jättesocial igår, verkligen...
Först somnade jag framför tvn när vi skulle se Gudfadern, och jag verkligen ÄLSKAR maffiafilmer. Men jag var trött, trött, trött.
Vaknade när filmen var slut, och då skulle vi tydligen se nån mer film. Nån pissdålig japansk film som jag inte alls förstod mig på.
Hade dock piggnat till, så jag hämtade Fånge på Guantanamo (läs den!), och satt mig i soffan och läste istället.
Haha...trevligt sällskap jag kan vara ibland. ;)

Nej, tycker inte illa om personen i fråga...men när jag är trött, ja då kan jag bli jäkligt skum. ;P


Förresten. Behöver er hjälp.
Om jag skulle få för mig att jag vill läsa engelska c, och svenska c på Komvux. Går det?
Hade tänkt att läsa universitetsengelska ifjol, men det var bara massa krångel med det. Så jag började fundera på Komvux istället.
Och går det läsa de kurserna på distans? För de finns tydligen inte i piss-Skellefteå. :/
Ja, eller så får jag försöka mig på universitetsengelska igen. *suck*

Jag vill lära mig mer helt enkelt.
Känns som att hjärnan stannat sen jag slutat plugga. Kommer ingenstans. Behöver utmaningar.
Visst, det var riktigt jobbigt att läsa ekonomi och juridik ibland, men det kändes också förbannat bra då man klarat en tenta.
Vill känna den känslan igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback