Spice Girls-medley

Blev att jag for till mamma en stund. Men nu är jag hemma igen, och känner mig rätt så febrig.
Alltså ska jag jobba imorrn?
Orkar jag?
Får känna efter imorgon bitti.
Känns surt att förlora pengar, men det känns surt att jobba och ha feber också.

Sen är det ju CK-festen på kvällen också. Men den måste jag på. Så är det bara. I värsta fall får jag väl köra på nyktert och utan utgång. Även om det blir tråkigare så... :/
Men dit, det ska jag. :P


På tal om fest. Grannarna har det ikväll.
Det gör mig ingenting egentligen. Men så började de spela Spice Girls...och fortsatte...och håller på än! Typ en hel jävla Spice Girls-platta. Vem gör det? Vem?
*suck*


Någonting i magen nu, och sedan dö framför tvn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback