Sucking to hard on your lollipop?

Ska strax kila till jobbet.

Lovely väder idag med ser det ut som.
Så mycket enklare att stiga upp då, och så mycket enklare att sätta sig på cykeln och fara till jobbet.

Är det kanske därför det går så mycket bättre att jobba ständigt och jämt på sommaren?
Man är piggare pga. ljuset, och dessutom så vet man att man fortfarande kan sitta ute och mysa när man slutat. Eller åka och bada. Eller köra spontanfest en tisdag. Eller grilla på balkongen. Eller...
Ja, det är så mycket bättre allt sommarhalvåret.
Egentligen passar jag nog inte här uppe i norr, därför välkomnas klimatförändringarna från min sida. Haha... ;P

Snart kan man röka vattenpipa ute på balkongen också. Samtidigt som man ser invandrarkidsen spela fotboll på idrottsplatsen brevid. Så jävla nice!



Längtar till Finland också. Men det är fan inte så länge kvar till maj nu.
Då blir det att träffa släkten och shoppa.
Den släkten jag nästan tycker bäst om, och som tycker bäst om mig. Haha...
Och bada bastu...så jävla underbart!
Det saknar jag i Sverige...jävla svenne-elbastu. ;)


Nej, nu måste jag sticka.
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Jonna

underbart väder!:)
J


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback