Suris

Usch, blev helt neg.
Ingenting går som jag vill just nu. :/
Vet inte om det är några skumma hormoner som spökar eller vad det är, men jag har bråkat med alldeles för många idag. :S


På tal om hormoner.
Varför tror alla att man är gravid för att man avstår att dricka en fest?
Så var det igår. Jag hade ju vart hemma från jobbet, hade feber och var förkyld...ändå så "klagar" typ folk att man inte dricker. "Vadå, är du gravid eller?" "Så farligt är det väl inte. Kom igen, jag bjuder."

Nej, jag är inte gravid eller nykterist. Kanske är jag tråkig, sjuk och kör bil bara. Och vad gör det andra om jag avstår från alkohol en kväll?
Bättre det än att jag dricker varje kväll va? Och nej,. jag tänker inte köra rattfull bara för att behaga någon annan.
Drick om ni vill. Det gör mig inget. Men låt mig slippa om jag vill en kväll.


Nu ska jag lägga mig i soffan och sura för mig själv. Ha! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback