Tapetsering pågår

...snart i min hall. Mamma kommer hit och hjälper till. :)
Let's hope it turn out okey. Men, det vet jag att det gör. Min mamma är superduktig på sånt. Hon har ju faktiskt vart målar-lärling en gång i tiden. *stolt*

Och my biggest regret är fortfarande att jag inte gick måleri på gymnasiet. Fucking SYO som övertalade mig att gå HR! HR är för loosers! Och jag var en loser som valde att utbilda mig det det yrket med lägst lön av alla.
Dock lärde jag känna några helt underbara människor där, det var enda behållningen. Det och när vi fick vara på studiebesök på slakteriet och ha våran AIK-middag. :D Så lite kul var kanske gymnasiet ändå...


Förkylningen känns värre idag. Fuck it! Jag vill inte va sjuk igen. (tredje gången efter jul...)


Men, tapetsera snart då...

Kommentarer
Postat av: Elin

Krya på dig *kramar*

Postat av: L8

Tack så mycket! :) Dock tror jag inte att det hjälper... :S

2007-03-06 @ 14:29:05
URL: http://kamphund.blogg.se/
Postat av: Miomiom

Hope you enjoyed your visit.

2008-01-11 @ 03:59:55
URL: http://miomiom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback