This is my day

Usch...mår inte bra idag. :/ Trött och förkyld. Jobbade hela dagen igår, trots det...men jag antar att jag får sota för det nu istället? :S


Ska skjutsa brorsan med kompisar till Bureå snart. Kul? Nja, men jag älskar att köra bil ensam...och vägen hem är ju det i alla fall. En bra skiva i stereon på hög volym, 110-väg och jag som sjunger med högt som fan och kör lite för fort. Det är grejer det. Det är frihet. :)


Sen ska jag måla runt ytterdörren. Det är typ mörkbrunt där nu, med grundfärgskladd från den förra ägaren. Men det ska bli vitt som ytterdörren. Tycker att det passar liiite bättre. :P
Är jättesugen på att ta bort spaljen från trapphuset(heter det trapphus när det är inne i lägemheten?) och måla vitt i "hålet" som blir, + att måla trappräcket vitt också. För spaljen och trappräcket är det enda som är i furu, och ärligt...furu är inte så hett. :S
Och utan spaljen skulle det bli så mycket öppnare och ljusare också. Enda problemet är om nån ramlar ner på fyllan. Haha... ;S
Men, det är ett senare projket i alla fall. Köksluckorna och golvet(främst!) är prio ett. Det ska göras i vår.


Hoppas att jag hinner kurera mig inför morgondagen också. Jobbar ju imorrn + hela helgen. MÅSTE vara frisk då. Är nämligen tre som tagit ledigt. Dvs...ingen som kan hoppa in om jag är borta. :S Och ja, pengarna vore bra de också.

Kommentarer
Postat av: Lee

Jag är också sjuk. :( Några bra krya-på-sig tips att dela med dig?

2007-03-08 @ 11:06:00
Postat av: Lee

Jag är också sjuk. :( Några bra krya-på-sig tips att dela med dig?

2007-03-08 @ 11:06:00
Postat av: L8

Näe, egentligen inte. Då skulle jag väl i nte vara sjuk? :P
Men i allmänhet. Drick. Drick mycket vatten. Drick varmt. Drick sprit. Så brukar jag klara mig igenom det värsta. ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback