Trött, hungrig och lycklig

Vi vann ikväll mot Lövens tattarsvin! :D
Yes, yes yo...
Med hela 6-2 också. Inte illa pojkar! :)
Men Per-Anton, du måste vara snäll med din bror...annars kommer stora stygga jag och läxar upp dig. Haha... :P


Mina böcker från Adlibris har äntligen kommit.
Därför blir det nu att ta sig en tallrik fil och flingor, krypa upp i sängen och påbörja mitt kulturella liv.
(Ja, det är faktiskt mysigt att äta i sängen. Speciellt hårdbröd... ;P)
Men var ska jag börja?
Tror nästan att det får bli med en lite lättare roman som Söderbergs Doktor Glas. Tror egentligen inte att den är så jävla lätt, men kulturell? O, ja!
Sen kan jag göra min egna uppsättning av den...Doktor Flum....or something. :P





image94
En liten söt bild, så här efter vinst. Det är vi värda! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback