Trött?

Om man vaknar på morgonen och känner sig dödstrött, men ändå stiger upp. Hur kan man då vara pigg på kvällen i alla fall...flera dagar i rad?

Är så för mig nu. Somnar typ aldrig på kvällarna/nätterna. Stiger upp hyfsat tidigt, men är ändå inte trött sen.
Skumt.
Men vet ni vad jag tror? Jag tror att allt kommer att komma tillbaka sen, och så blir jag verkligen jättetrött i flera dagar. Börjar sova länge på mornarna och så.


Så brukar det alltid vara.


Matvanorna blir också screwed up. Håller på att göra efterrätt, nu.
Hallonsmulpaj. The naked chef way.
Mums!


Jag vill ha!
(Men kanske inte slutet?)


Kommentarer
Postat av: Chroniclerome

Great Job!Been putting down Torginol for 20 years,Nice to see a sight that i can relate too.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback