Utmaning!

Hittade en utmaning att anta på på http://karinolofsson.blogg.se/.
Hon hade skapat följande lista, och nu fyller jag i den med mina svar. Gör samma sak ni vet jag! :)


Jag är den enda i världen som inte: Tycker om när första snön kommer.
En kändis jag skulle vilja ta en fika med: Timbuktu. Han verkar vara en kul och intressant kille. Mycket att snacka om. Dessutom är jag så into skånska! *grr*
En kändis jag skulle vilja sitte bredvid i en bergochdal banevagn: Persbrandt. Antingen skulle han vara skitskraj, och det vore kul och se. Eller så skulle han skratta, och han har ett underbart skratt. :)
Om jag var tvungen att välja på TV eller musik: Musik tror jag. Kan inte leva utan musik. Men det är tur att jag slipper välja. :P
En maträtt, som jag var tvungen att äta varje dag under hela mitt liv: Kyckling eller pasta. Går göra i princip allt med det. Och jag blir aldrig less!
En pryl jag skulle ta med till en öde ö: Mp3:n. Sen skulle jag ligga där i solen och bara njuta. (Förutsatt att ön är i solen... :P)

Kommentarer
Postat av: Karin

härligt:)

Postat av: Prattlingpastorswife

Very nice website !!! i just surfed by...keep up the good work ! fussball

2008-01-04 @ 18:47:44
URL: http://prattlingpastorswife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback