Våldtäkt

Det är förbjudet att våldta. Men det gäller tydligen inte musik.

Zappade mig fram i tv-djungeln ikväll och hamnade på SVT och Så ska det låta. Hon den där Sara som var med i Fame Factory för x antal år sedan(vad har hon gjort sen dess?) sjöng Die Mauer av Ebba Grön.
Die Mauer är fan helig. Die Mauer får endast framföras av Joakim Thåström. Die Mauer kan omöjligt få framföras av en gnällig tjejröst. Die Mauer ska framföras av en hes,
sexig, manlig röst. Det borde stå i lagboken för fan!
Jag bryr mig inte om ni förstör Beatles, ABBA eller några andra "legender"...men att våldta Ebba Grön?
Då är råttet mågat!



image67
Våldta inte min Thåström!




Sorry om jag är lite obstinat idag, men det är vad migrän och förkylning blandat med för mycket kaffe och smärtstillande kan göra.
Förhoppningsvis är det bättre imorrn...

Kommentarer
Postat av: NewMe

Håller fullständigt med, vad i hela fridens namn gjorde hon?

Postat av: L8

NewMe: Jag förstår inte det. Det var bara jättehemskt! Hur ska jag kunna sova i natt? ;S

2007-03-09 @ 22:19:17
URL: http://kamphund.blogg.se/
Postat av: Ilyasmarlene

Greetings. This site is so full of information

2010-02-23 @ 11:57:00
URL: http://ilyasmarlene.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback