Vardagslyx

Det är bara mars än, men jag kunde utan att frysa inta min middag ute på balkongen i afton.
Penne med skink- och ört-sås och en kall cider till. Solen i mina solglasögonprydda ögon.
Och allt kändes bara...helt underbart! :)

Har aldrig tidgare kunnat äta ute så här tidigt på året. Men sen har jag ju en underbar balkong i väster, där det typ alltid är vindstilla. I like my balkong! :)
På min balkong ska jag nog spendera den mesta av min lediga tid här framöver. (Förutom när jag sitter vid datorn då... :P)
Ska dessutom skaffa dit en bred skön bänk med en mjuk dyna på, och sedan fixa någon typ av solskydd i den hörnan också. Och så får jag en egen lite läshörna på balkongen. Och med ev trådlöst bredband senare så kan jag ju rent bosätta mig i min myshörna.
Utekontor liksom! :P
Lyx, lyx...


Synd att jag inte har någon kamera att fota snajsiga bilder med nu.
Hm...
Göra någonting åt det?


Men jag kan istället lägga in bilder från en annan finsk stad. Min kanske absoluta favorit stad i Finland.
Det är bara så jäkla synd att Tampere ligger i inlandet, för det är en enormt vacker stad belägen mellan två jättestora sjöar.
Men jag och inlandet, det går liksom inte ihop. :S

     


Och en Tampereländsk(haha...det heter nog inte så. :P) man också...


Tomi Hirvonen...I do miss you... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback