Veckans man

Så är det söndag igen, vilket innebär en ny "veckans man".

Den här veckan blir det kanske lite tjatigt, det är jag medveten om. Men bra människor måste man få tjata om, faktiskt. :P

Det är en musiker...igen(kanske för att de har störst inverkan på mig?).
En klok man. En man med åsikter. En "provokatör". En vacker man. En man som är outstanding i sitt yrke. En man med budskap. En man jag aldrig kan få nog av att se på scen. En man som gillar andra män, och kvinnor. Och en man som är prästson....
Och verkligen...en man som fler trettioåringar skulle influeras av, och tänka..."Hey, han är också "gubbe" nu...men det hindrar inte honom från att göra det han vill."

En beundransvärd man.


Veckans man är....Ola Salo! :D

Och jag kan verkligen inte säga det för många gånger, grattis och lycka till! :D


image77
Ola Salo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback