Veckans man...kommer för tidigt

Det är lördag, men veckans man brukar jag inte skriva om föränn på söndag. Men jag kan inte hålla mig den här veckan. :P


Kanske är det ett lite töntigt val av kille den här gången. Men lite småtöntiga killar måste få komma fram ibland också.
Det är en rolig kille. Och jag gillar killar med humor. Han har setts en del på tv i veckan, ovanligt mycket för att vara honom tror jag.
Har har lite 80-tals blekt hår, men snygga ben och någonting sexigt i blicken. Och han är faktiskt äldre än förra veckans man(Ola Salo), tror att han är 33?

Som sagt, en rolig man, men inte Sveriges roligaste...inte så länge Magnus Betnér håller på. Dessutom är killen musikalisk också. Har faktiskt släppt en egen skiva...
Och snygg, ja(trots att han är blond). Det är faktiskt ett av kriterierna för att få bli veckans man. ;P


Så, har ni kommit på vem det är än?



Okej, dags att berätta vem...

...Thomas Järvheden


image104



Nu när han blivit lagledare i Extra Extra så är programmet åtminstone lite sevärt. Och för att inte tala om
framträdandet i Stockholm Live i veckan. Grymt!
Precis som hans tidigare framträdanden i det programmet.
Lätt det bästa humorprogrammet av alla!



Kommentarer
Postat av: Joopie

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback