2006 vs. 2007

Om 2006 var det bästa året på länge, så tror jag att 2007 kommer att bli ett av de sämre.

Jag vill inte vara cynisk, men det känns så nu.
Jag vet att mycket beror på mig själv, även fast jag inte kan styra över allt själv, men det handlar om min inställning till saker och ting. Den behöver verkligen ändras.
Jag kan inte hålla på som jag gör. Det är ohållbart. Både jag och mina närmaste far illa av det.

Jag måste bli mindre egoistisk också. Men det är något som jag har försökt jobba på, men alltid misslyckats med. Kommer jag att kunna lyckas någonsin med det?

Håller på att glida ifrån så mycket. Trassla in mig i annat. Och prioritera fel.

Tänk om jag gjort fel den här gången också?

Kommentarer
Postat av: Bredekristina

Excellent site.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback