A busy day

Jag har bestämt att den här dagen ska bli en upptagen dag. Det måste den bli.

Ska på stan en sväng. Biblioteket. Diska. Städa. Promenera. Sola. Slipa köksbordet. Tvätta. Och slutligen träffa Bea.

Okej, sola, slipa köksbord och tvätta är bara eventuella grejer. Om de andra sakerna "tar slut".
Vet inte varför jag ska på biblioteket ens. Har ju böcker hemma. Ragga eller? Haha...nä, knappast. :P

Men jag vet varför det måste bli en upptagen dag. M kommer ju hem, och jag måste sysselsätta mig med annat för att glömma att jag har en telefon...
Imorrn och på lördag kommer det att gå bra, då jobbar jag.
Och på söndag ska jag till Umeå. Då går det också bra.
Men idag är mest kritisk, därför måste jag stressa ihjäl mig.


Dags att börja nu då!


Kommentarer
Postat av: Jörgen

Hejsan!
Har du någon gång druckit Amé?

Postat av: L8

Nej, inte det. Vet inte ens vad det är.

2007-05-03 @ 13:17:31
URL: http://kamphund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback