A confession

Okej, jag trodde aldrig att dessa ord skulle komma ur min mun, men nu gör de tydligen det.
Min största bekännelse ever eller?

Nja, men lite hemskt är det att erkänna i alla fall.
Jag har börjat tycka om att läsa.
Och jag tycker ärligt att det är töntigt också. Vet inte varför, men det är töntigt, och jag är en tönt.

Det började som en utmaning med mig själv. Jag skulle läsa en bok åtminstone, för att se om jag fortfarande "kunde" det. Det visade sig dock att det inte var så hemskt. Rätt kul faktiskt. Och ett bra sätt att somna på.
Varför kom jag inte på det här när jag pluggade? Ekonomin och juridiken hade säkert varit så mycket lättare då. Eller? ;P

Hittade lite vettiga böcker i stugan som jag tog hem. Doktor Glas har jag i och för sig redan en vesion av, men vadå? Ska det va så ska det va! :P

image251

Just nu håller jag på med Jag är martyr, som handlar om en självmordsbombare i Libanon. Känns som att jag hittat min kategori, böcker om terrorism, krig och religion. Hm...


Har också nästan anlaggt en bokhylla...

image252

Okej, jag erkänner...det är nån skolkatalog och branchbok där också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback