Ännu normalare nattvanor

Vaknade drygt fyra i natt. Kände mig jätteskum, stressad och orolig.
Förflyttade mig därför till soffan och såg en repris på ett gammalt Bachelor-avsnitt. Kollade lite på VH1 och somnade förmodligen sen.

Vet inte varför, men om jag är orolig över någt så gångras det med 1000 på nätterna. Får nästan panik ibland. Men oftast funkar det bäst att stiga upp en stund.

Förstår inte varför jag är så stressad heller. För jag har egentligen absolut ingenting att vara stressad över. Kanske beror det på att det är min sista lediga dag idag. Blir ofta stressad över att måsta fara och jobba. Vet inte varför. Kanske beror det på att jag hatar att ruta in mitt liv. Vill inte vara helt uppbokad sådär. Det är läskigt...

Nej, jag måste fan växa upp nån gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback