Ansiktsvård

Började fundera på hur länge sen det var jag vårdade mitt ansikte, på riktigt, dvs inte bara den dagliga rengöringen. Kom på att det var jättelänge sen.
Brukar vara duktig och åtminstone använda peeling och sånt en gång i veckan. Men har varit enormt slö med det på sistone. Och det syns på mitt stackats ansikte. Börjar likna en sargad missbrukare i huden. :S

Men nu har jag i alla fall tagit tag i det. Peeling, finsk torvansiktsmask, ögoncreme, djupverkande hudkräm osv osv. Allt ska på!

Ska bli så skönt med massor av äkta bastu snart när vi ska till Finland också. Det gör verkligen susen och rensar ut allt. Inte konstigt att finnar så sällan har just finnar. :P

image271
Min favorit bland hudvårdsserier...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback