Bråk i hooden

Då var det därför det körde runt en massa polisbilar med blåljus när jag var hos mamma tidigare idag. Tydligen blev det mer sen också...

Men man tror aldrig att det har hänt något på riktigt, för det kör ofta runt poliser här. Trots det har jag aldrig känt mig rädd här. Varför skulle jag? Håller man sig borta från vissa människor och grupper och inte lägger sig i så slipper man förhoppningsvis drabbas.
Och nej, då syftar jag inte på invandrargrupper och sånt, utan att komma på kant med kriminella.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Gå in på bloggen nedanför och visa ditt stöd, och uppmana alla andra att göra det!

Postat av: Anonym

Hej! Gå in på bloggen nedanför och visa ditt stöd, och uppmana alla andra att göra det!

2007-05-07 @ 23:40:56
URL: http://superslimline.blogg.se
Postat av: Sveinjasmine

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.

2009-08-25 @ 07:51:22
URL: http://sveinjasmine.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback