Dagen idag (shopping...)

Var grymt trött imorse, så jag sov hyfsat länge. Till typ 10. Det händer inte ofta. :P


Ja, och efter det har jag i princip bara gjort av med pengar. Pengar som jag egentligen inte har. :S

Har köpt ett fruktfat, korgar till badrummet, fröpåsar, en klänning/tunika och lister till hålet som blev i väggen i köket efter att jag tagit bort spaljen där. Och nu var jag även iväg till Willys för en stund sedan och handlade lite mat.

Men ärligt, det var faktiskt bara saker som jag behövde.
Ett stort fruktfat har jag varit utan alldeles för länge nu, inte så kul att typ rymma två äpplen bara.
Korgarna behövs för att hålla ordning.
Fröpåsarna var faktiskt sallad, rädisor, lök och sånt där. Dvs ätbara saker och eftersom att jag äter mycket sånt var det en ren investering.
Klänningen blev inte den jag först hade sett på MQ, utan en annan i svart och vitt. Snygg men riktigt kort. Dvs, det lär bli stumpbyxor under den. Och nu har jag ju fått göra mig av med min bonuscheck där, så det var ju bra. :P
Listerna behöver jag inte ens försvara, för hur snyggt är det med hål runt väggen?
Inte maten heller. Äta bör man annars dör man, inte sant?


Usch, jag låter verkligen som en shoppingmissbrukare som måste försvara mina inköp. ;S


Däremot kan jag säga att imorrn blir det bara hushållssysslor. Typ slipa mitt köksbord, sätta upp listerna, måla osv. Då jag jag vara duktig och inte göra av med en krona! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback