Dagens...

...Sköna: Sol på balkongen
...Jobbiga: Skära entrecote
...Mat: Kassler-stroganoff
...Sällskap: Fika med pappa på balkongen
...Fynd: Kläder jag glömt bort jag hade hos mami
...Duktiga: Fixade massa jeans. Polishade köksstolarna.
...Låt:
Easy -Faith No More 


"I wanna be high, so high
I wanna be free to know
The things I do are right"


Hittade faktiskt en del riktigt bra grejer hos mamma som jag helt glömt att jag hade.
Bla. ett par ljusa baggy brallor(som jag råkade fimpa på :/), två par jeans, varav ett par förmodligen ska få bli ett par trashy "mitt-på-låret-långa" shorts, en rätt så snygg jeansskjorta(i brist på en jacka...), en rosa stor väska och några tröjor. Fanns nån klänning också som jag förmodligen tar hem en annan dag.

Älskar att "fynda" bland mina egna grejer. Det blir billigast så. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback