Dejter hela dagen

Idag har jag tur. Har nyss haft en lunchdejt här. Eller lunch och lunch, snarare fika. Men lika trevligt det! :)

Om lite drygt en timmer får jag också middagssällskap. Några att dela kebaben med liksom. :P
Men grilla gör jag inte, utan det får bli stekpannan...tyvärr. :/
Regnet sätter ju stopp för det mesta.


Jo, var en snabbis med mamma på stan före lunch också. Eller hon tvingade mig. Jag sa att jag ädå inte hade råd att köpa någonting, men hon lovade att om jag hittade något så skulle hon betala.
Ett bra deal! :)

Hittade faktiskt både en topp och en skjort-aktig sak med huva(jättecool!), båda i lite marin stil. De var inte superdyra direkt så jag kunde med gott samvete leva på mammas pengar då. ;P
Snäll hon är!


Nej, bara att börja göra kebab då.

Kommentarer
Postat av: Marssleepercell

Great .Now i can say thank you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback