Dove Summer Glow

Köpte den nya Dove Summer Glow med shimmereffekt idag. Har även testat den "gamla" tidigare. Gillar verkligen att de ger en gradvis brunare hy, dvs inga extrema BUS-fläckar och en orange hy.

Skillnaden mellan den gamla och den här nya med shimmer är just shimmret. Det syns kanske inte på långt håll, men på nära håll ger den en soft shimmereffekt. Kan även tänka mig att använda den i ansiktet(fast den egentligen är tänkt till kroppen) när man typ ska sola och inte vill ha smink, bara för att ge en lite fräschare look.

Tycker också att den här varianten går in snabbare i huden. I alla fall när jag testade idag.

Men, resultatet syns förmodligen först imorrn. Och då får jag se om den ger en lika jämn färg. 
Hittils verkar den bra i alla fall. :)

image260

Kommentarer
Postat av: Helle

åhå, använder ju den gamla och är iof nöjd. Men skriv gärna till mig imorgon om resultatet så blir jag glad! ;)

Postat av: L8

Det kan jag visst göra! :)

2007-05-06 @ 21:43:55
URL: http://kamphund.blogg.se/
Postat av: Samkristina

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.

2008-12-01 @ 10:21:11
URL: http://samkristina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback