En dag i soffan

Idag har jag sovit och vilat i princip hela dagen. Vaknade i natt av världens jävla migrän. Den värsta på mycket länge. Kunde inte ligga åt något håll, inte sitta eller stå heller. Grät och spydde om vart annat. Usch!
Sjukanmälde mig från jobbet och hamnade sen i soffan där plågan fortsatte trots medicin.

Vid 16.30 tog jag mig i kragen och gick upp och klädde på mig. Gick över till mamma och åt lite. Trodde att det hade gått över, men icke. Hemma igen och jag knarkar lite mer och somnar i soffan en stund.

Men nu känns det lite bättre i alla fall. Har t.o.m orkat sitta ute på balkongen och röka och tjuvlyssna på en granne som verkade ha lite "problem". Jag blir alltid så röksugen när det börjar vara varmt ute. Älskar verkligen att sitta ute på min balkong och röka på kvällarna. Fy, fy!

Planterade förresten lite blommor och fröer där ute igår. Jättemysigt blev det! :)


Längtar inte till imorrn. Måste göra en "hemsk" sak.
Tänk att ett positivt besked ska behöva föra med sig nackdelar och besvikelser också. Mitt samvete mår inte bra. Men hey, chanser kan man inte bara sumpa för att vara snäll va? :S

Tänkte försöka hinna fixa lite mer håret imorrn också, för att uppmuntra mig själv. Borde klippa av en bit, och kanske fixa luggen lite också. Samt färga utväxten och testa vit toning. Någon som vet om den funkar och verkligen tar bort det gula efter blondering?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback