En dag i Ume-stan

Det var nån skivmässa i Umeå idag som min bror och hans kompis skulle på. Jag skulle vara chaffis så jag drog med mig Matilda också, för att slippa vara utstött och själv. Haha... :P

Vi fikade(på Waynes...var annars?), spanade och gick på stan istället(de få affärerna som hade öppet).
Slog till på de röda "horskorna" på Din Sko. 13,5 cm klack var det. Inte illa! Jag blir hela 1,75 i dem, och det har aldrig hänt förr. ;P
Jag gillar dem, men vet inte riktigt till vad jag ska ha dem. Ja, förutom till den snygga klänningen jag hittade på MQ. Kanske slår jag till på den också...

Ja, sen var vi ut på ett litet "uppdrag" också. Hehe...
Höll på att dö när vi fick syn på en viss kille.. Oh My God! Det trodde jag aldrig!

Hittade ett hus jag ska köpa också. När jag blir miljonär, men det dröjer väl inte så länge? Bara jag får tag i den där "Oh My God-killen" så löser det sig. Då ska vi leva lyckliga där med hans mammas bil... ;P

Sammanfattningsvis, en bra dag.
Men trött är jag. Jag som hade tänkt gå på en promenix.
Kanske imorrn?
image259

Mina nya röda skor.

Kommentarer
Postat av: Mari

Oohh...I like them shoes! =D

Men vem är "Oh my god-killen", om man får fråga lite snällt? ;)

2007-05-06 @ 20:53:42
Postat av: L8

Hehe...det du. ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback