Eurovisonbråk, bröstmuskler and stuff

Som jag tidigare(mååånga gånger) nämnt är Eurovision oerhört viktigt i min familj. Vi ser det alltid tillsammans hos mamma, även inför-programmen.

Veckans värsta dispyt hade vi när det var
Greklands tur.
Mamma och brorsan tyckte att det var tråkigt och dåligt, max två poäng. (Yes, vi sätter poäng på alla också...i två omgångar dessutom. Kalla oss nördar. ;P)
Jag blev kär och skrek en femma, redan före jag ens hört låten. :P

De tyckte jag var knäpp, men jag har en enorm svaghet. Den svagheten berstår av mörkt tjockt hår. Lägg sedan till en grek i för liten t-shirt, rullande höfter och tävlingens snyggaste bröstmuskler and I'm totally hooked! ;D
Att jag dessutom gillar medryckande sydeuropesika toner gjorde inte saken bättre.

Ärligt, det kanske inte är årets starkaste låt, men ändå.
De hela slutade i alla fall med 3 + för låten, efter att jag varit väääldigt övertygande. ;)


image257

Däremot är ju kanske inte killen lika snygg som mina två snygg-favoriter ifjol. ;P
Dima och Fabritzio.
(Porrskådisnamn?)


Ps! Jag lovar att jag lägger ut min topp fem lista innan finalen.
Och den är något att se fram emot, för ifjol hade jag fyra rätt på topp fem. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback