Fotbollshunkar

Eftersom att hockeysäsongen ligger på is just nu, och jag tycker att fotboll är ruskigt trist, så kollar jag in snygga fotbollshunkar istället, utanför plan såklart.

Cristiano Ronaldo är så snygg så att det nästan är äckligt. Zlatan älskar jag, men han håller på att kännas lite uttjatad.

Men en kille som jag verkligen gillar är den svenske målvakten Rami Shaaban. Såg honom i nåt program på tv ifjol, och jag blev helt kär.
Han kanske inte är den mest bildsköne, men se och hör honom i action...oj, oj, OJ!

Killen har ju helt klart att brås på, med en egyptisk pappa och en finsk mamma går det förmodligen inte att misslyckas. Då får man bra drag, oavsett om man vill eller inte. :P
Han verkar vara en hygglig kille också, det får jag inte glömma. ;)


image321

Kommentarer
Postat av: THOWE

uh, har hockeyabstinens :(! ;p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback