Homestyling

Ska och jobba några timmar snart. Men jag är dödstrött, verkligen. Förstår det inte men jag kan inte somna på kvällarna längre. Aldrig före ett-två i alla fall.


Har varit en sista sväng till stugan nu innan det blir att lämna över nycklarna. Vi har städat det sista och jag har gjort lite "homestyling". Men det är ju redan sålt tänker ni säkert. Ja, det är det, men hon ska tydligen köpa en del möbler och grejer också, så jag gjorde det helt enkelt lite mer inspirerande. Bättre än att bara ha det lastat i lådor tycker jag. :)
Kanske ett framtida jobb för mig? ;P


Usch, jag vill verkligen bara sova. Men det går ju inte... :/
Överdosera kaffe kanske? :D

Kommentarer
Postat av: Berntmonika

Very informative...God Bless


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback