I want to sleep with common people

Jag är en hemsk människa!

Jag glömde helt bort att jag skulle träffa en kompis ikväll. Dessutom hörde jag aldrig att telefonen ringde heller. :S
Usch!
Jag får så dåligt samvete.

Min anledning till min plötsliga minnesförlust? Jag hade annat på hjärnan. Eller en annan rättare bestämt.
Han ringde. Jag svarade. Jag var oerhört dum!
Men, gjort är gjort. Kommer aldrig tillbaka.


"You'll never live like common people
you'll never do what common people do
you'll never fail like common people
you'll never watch your life slide out of view
and then dance, and drink, and screw
because there's nothing else to do"



Nu ska jag i alla fall ta en försenad(eller förtidig?) rockfrukost och BUSa mina ben. Nice?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback