If I was a rich girl...

Jobbar idag. Första arbetsdagen på hur länge som helst. Känns lite delat. Jag vill egentligen inte jobba.
Jag vet, man får inte säga så, man ska vara glad att man har jobb. Och visst, det är jag, men ibland blir jag bara så oerhört less.

Jag skulle kunna ge min vänstra lilltå för att få bli hemmafru. Seriöst alltså. Det vore ett bra jobb. Då skulle jag hinna städa också.
Men nu är det ju inte så. Please give me a rich man!
Det kanske man skulle kunna trycka på en t-shirt förresten, och ha när man gick ut på krogen. Hm...ingen dålig idé.

Ja, krogen ja. Var evigheter sen det med, känns det som. Måste gå ut snart igen. Det blir ju fan ingenting för mig. Orkar inte ens festa. Haha.

Nu ska jag i alla fall sätta mig ute på balkongen också dricka kaffe. Lite vardagslyx. Det tycker åtminstone jag. Sommaren är vardagslyx hela tiden faktiskt.
Varför bosätter man sig då i en kall håla i norr?



Den här t-shirten är det också stil på ;)

Kommentarer
Postat av: Mandy Patinkin

Uno straise Qatro single sais, thanx


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback